Cu Adriana Petre - Wedding Planner cu experiență de 9 ani în cadrul agenției Creatorii de Nunți

Meriți și Tu O Nuntă Minunată și
Fără Stres Emoțional și Financiar

Webinar Live GRATUIT

Webinar Live GRATUIT

Tema Webinar Gratuit

Cum sa ai o relatie buna cu furnizorii?

  • Septembrie 2020
  • Ora 19:00
Zile
Ore
Minute
Secunde

De ce este importanta relatia cu furnizorii?

Daca va doriti o nunta pe parcursul careia voi doi sa fiti relaxati, multumiti, impacati si chiar sa va distrati atunci trebuie sa aveti o echipa de oameni minunati care munceste pentru voi.

Treaba ta este sa te asiguri ca vor avea un mediu propice pentru ca acestia sa isi atinga potentialul maxim in orice intreprind la nunta ta.

Tu vrei ca toata lumea sa fie la maxim in ziua nuntii tale.

✅  Sa le fie si lor drag sa se ridice si sa se arunce pe jos in ringul de dans ca sa prinda un dans deosebit. 

✅  Vrei ca solistul sa cante 2 melodii extra doar pentru ca se simte atat de bine alaturi de voi si invitatii vostri.

✅  Si ospatarii nici ei nu vor sa lucreze fara chef. Vor sa se simta bine, sa comunice cu oamenii de la mese si sa se simta efectiv bine, lucrand.

Toate acestea se pot intampla daca tu dai tonul unui mediu in care domneste respectul, increderea si omenia.

Vino Joi, 10 Septembrie | ora 19:00 sa trecem in revista toate lucrurile pe care le poti face in Ziua Nuntii ca sa afli cum poti ajunge la o relatie foarte buna cu furnizorii Nuntii tale. 

Voi raspunde detaliat la toate intrebarile de mai jos. 

Si voi impartasi idei inedite si simplu de implementat. Metode incercate de mine in toti acesti ani de organizare si coordonare nunti. 

Temă webinar - Cum sa ai o relație buna cu furnizorii Nunții tale?

  • Joi, 10 Septembrie
  • Ora 19:00
  1. Cum tratam echipa de staff? Prieteni / amici / contractori /    neutru?
  2. Cum decoram masa staff-ului?
  3. Cate scaune la masa staff-ului?
  4. Cand primeste echipa de staff meniul de mancare?
  5. Ospatar destinat special pentru staff.

6. Ce are fiecare furnzior nevoie in Ziua Nuntii?
Si cum te asiguri ca primesc.

7. Masa pentru fotograf, videograf si DJ in sala de nunta sau in alta parte?

8. Ce fel de meniu oferim echipei de staff?

9. Multumeste-le. Cateva metode inedite

10. Ai incredere in echipa Nuntii tale – Cum poti sa le arati asta in ziua nuntii?

Vrei să îți păstrez un loc la webinarul GRATUIT?

Zile
Ore
Minute
Secunde

Ai prieteni care ar putea fi interesați de webinarii?

Share on facebook
DISTRIBUIE

Eu sunt Adriana Petre, Wedding Planner.

În 2010 am organizat prima nuntă, nunta mea. Însă aceea nu a fost nici pe departe prima nuntă organizată fără stres.

Am organizat-o bine, dar efectiv după ureche. Credeam că dacă am noțiuni de manager de proiect, nunta va fi floare la ureche. Ei bine, toată perioada de organizare, ziua și seara nunții am avut parte neîncetat de surprize – doar cateva plăcute, restul… nu doresc nimănui să trăiască astfel de momente.

Ziua Nunții a fost un dezastru – am vorbit la telefon pe scările bisericii, până în ultimul moment. Corul cânta:
 “Vino mireasă, vino!” și eu nu mai veneam
Eu rezolvam. Eu număram. Eu dictam la ce masă sunt x si y, încercând să rezolv probleme de ultim moment apărute la restaurant din vina managerului.
Eu trimiteam pe vărul mamei să aducă florile uitate de firma de flori la depozit. Și valul de probleme nu se termină aici.

Nu m-am bucurat de slujba de la Biserica pentru că îmi treceau prin minte toate problemele. Nici domnișoarele mele de onoare și nici verișoarele mele nu au fost alături de mine la slujbă pentru că cineva trebuia să refacă toată așezarea invitaților la mese – și nu erau decât 264. 🙂
Am avut mare noroc că le-am avut pe ele, că au vrut să ajute și ca erau descurcărețe. Însă aș fi dat orice să le am alături de mine în ziua nunții, nu să aranjeze, să verifice și să modifice lucruri fără de care nu s-ar fi putut desfașura nunta.

Efectiv nu am avut timp să mă bucur de emoțiile din ziua nunții mele.

Pentru mine asta înseamnă eșec.

La final, tare fericiți erau părinții noștri… crezând că am reușit să strângem ceva bani. Însa noi nu aveam TOATE costurile nunții înșirate într-un tabel. Așa că în următoarea săptămână m-am apucat să fac acest lucru. Din nou surpriză. Și așa cum ai intuit … neplacută.

Costurile depășeau “darurile” primite. Chiar considerabil.
Însă pentru ca noi am tot platit avansuri, în anul dinaintea nunții, în dimineața de după nuntă părea că suntem chiar pe plus. Însă nu eram. Chiar deloc.

Așa că a urmat încă un eșec, de data aceasta financiar.

La un an după nunta mea am deschis agenția Creatorii de Nunți și mi-am propus să ajut cât mai multe cupluri să treacă prin acest proces de organizare având toate etapele clare de la început, având o listă clară de costuri înainte să înceapă să semneze și să plătească furnizori și mai ales să aibă un aliat experimentat de partea lor.

M-am axat constant pe găsirea soluțiilor, nu pe blocajele aduse de probleme. Și mai mult decât atât pe crearea unui mediu fără stres pentru toată lumea implicată.

 

Iar acum vreau să îți fiu alături în această perioadă dificilă și incertă, să îți împărtășesc din experiența mea și din instrumentele practice pe care le folosim în agenția Creatorii de Nunți.

De aceea te aștept la aceste webinarii gratuite.

COVID-19 este problema anului 2020. Nu este doar problema nunților. Ci este o problemă mondială.

 

Vom discuta cu siguranță și despre situațiile dificile în care te afli datorită acestei pandemii. Și în mod cert, în aceste webinarii, vei gasi soluția de care ai nevoie.

Însă, ne vom concentra energia în special pe metoda testată și verificată de a organiza o nuntă fără stres.

Pentru că dacă vei stăpâni această metodă pot să mai vină încă 10 valuri de carantină / pandemie pana la nunta ta, TU vei știi cum să le abordezi și vei știi care este decizia potrivită pentru nunta ta.

Te îmbrățișez și sunt de partea ta.
Te aștept!

Ai prieteni care ar putea fi interesați de webinarii?

Share on facebook
DISTRIBUIE